Zakres usług marketingowych realizowanych
pod kątem inwestycji deweloperskich

Ogólny zakres usług marketingowych
PBN DEVELOPMENT
Tworzone przez nas strategie marketingowe dla nowych oraz istniejących już inwestycji, mają na celu zwiększenie ich potencjału nabywczego.
Dzięki stałej i ścisłej współpracy z naszymi klientami, otrzymujecie Państwo aktualne oraz sprawdzone i na bieżąco monitorowane rozwiązania marketingowe, strategie sprzedażowe, odpowiadające bieżącym trendom rynku oraz motywacji zakupowej poszczególnych grup klientów.
Zakres świadczonych przez nas usług marketingowych to m.in. :
Kreowanie rozpoznawalności marki dewelopera.
-
Analiza konkurencji.
-
Benchmarking – budowanie konkurencyjności firmy na rynku w odniesieniu do najskuteczniejszych rozwiązań sprawdzonych na rynkach nieruchomości na świecie.
-
Zwiększenie zaufania oraz lojalności klientów do firmy.
-
CRM Tworzenie długotrwałych relacji biznesowych.
-
Budowanie marketingu lojalnościowego inwestycji - tworzenie pozytywnej relacji z klientem.
Określenie możliwości optymalizacji planu marketingowego, względem prowadzonej lub planowanej inwestycji oraz celów inwestorskich.
Wyznaczanie celów strategicznych kampanii marketingowej względem budżetowania.
-
Przygotowanie budżetu i analizy reklamy - określenie możliwości optymalizacji struktury marketingu.
-
Tworzenie strategii i harmonogramów finansowania działań marketingowych.
Budowanie potencjału nowych, jak i istniejących już inwestycji.
-
Budowanie mocnych oraz zabezpieczenie słabych stron inwestycji i ich analiza.
-
Tworzenie potencjału inwestycji, pod kątem świadomych i nieświadomych potrzeb Klienta.
-
Emocjonalne wyeksponowanie walorów nieruchomości – odniesienie do głębokich, świadomych, bądź nieświadomych potrzeb klienta.
-
Tworzenie strategii i modelów działań marketingowych, pod kątem potencjału danej inwestycji.
-
Pozycjonowanie inwestycji deweloperskiej na rynku.
Określanie grupy docelowej klienta na podstawie potencjału inwestycji.
-
Analiza profilu klienta.
-
Personalizacja przekazu reklamy inwestycji do potencjalnego klienta oraz jego potrzeb.
Ustalanie profesjonalnej strategii marketingowo – sprzedażowej dla istniejących lub powstających inwestycji.
-
Przygotowanie m.in. dwóch niezależnych strategii – w zależności od rozwoju sytuacji na rynku nieruchomości.
Przygotowanie strategii marketingowej w odniesieniu do etapów zaawansowania prac.
-
1 etap, 2 etap, 3 etap.
-
Przygotowanie oraz promocja dni otwartych na inwestycji.
Tworzenie spójnej i skutecznej kampanii identyfikacji wizualnej inwestycji: outdoor, plakaty, ulotki, prasa, radio, TV, Internet, itp.
-
Prowadzenie kampanii wizerunkowej firmy- prasa, TV.
-
Tworzenie sugestywnych ofert reklamowych, testów, opisów na stronach www inwestycji.
-
Personalizowanie tekstów reklamowych, ofert, pod kątem charakterystyki grupy docelowej klientów.
Realizacja działań, pod kątem kompleksowych rozwiązań IT dla inwestycji deweloperskich.
-
Obsługa IT inwestycji (kampanie internetowe, tworzenie stron www, budowa i obsługa portali społecznościowych, CRM, bazy danych, itp.).
Analiza raportów sprzedażowych, obiekcji klientów – w celu zwiększenia skuteczności przekazu reklamowego.
-
Analiza potrzeb klientów oraz modele ich tworzenia poprzez przekaz reklamowy.
Tworzenie oraz analiza statystyk skuteczności reklam – pod względem doboru najbardziej skutecznych.
-
Analiza mocnych oraz słabych stron kierunków reklamy.
-
Analiza skuteczności portali ogłoszeniowych oraz innych narzędzi marketingowych.
Określanie kierunków reklamy w odniesieniu do potencjału inwestycji.
Prospecting development.
-
Strategie marketingowe dedykowane określonej grupie zakupowej klientów oraz jej potencjałowi - skuteczne pozyskiwanie klientów.
Tworzenie bardzo skutecznych strategii reklamy opartej na działaniach barterowych.
-
Nawiązywanie kreatywnych i lukratywnych współpracy z podmiotami w celu zwiększenia efektywności własnych działań (reklama, sprzedaż).
Współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji skutecznej kampanii reklamowej.
-
Szybkie reagowanie w zależności od zachodzących zmian na rynku oraz potrzeb klientów.
-
Wdrażanie i analiza raportów dot. procesów obsługi oraz sprzedaży.
-
Wdrażanie statystyk skuteczności źródeł reklamy.
-
Analiza potencjału klientów.
Koordynacja planów oraz działań pionów marketingu i sprzedaży.
-
Badanie potrzeb, oczekiwań klientów i ich tworzenie oraz analiza w kontekście prowadzonej inwestycji oraz planowania nowych.
-
Przeprowadzanie oraz tworzenie prezentacji inwestycji dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów, jak również spójnej z przekazem marketingu outdoor.
-
Wdrażanie nowoczesnych form marketingu z wykorzystaniem psychologii społecznej.
Rekrutacja oraz profesjonalne szkolenia dlapersonelu działumarketingu.
-
Budowa skutecznie i profesjonalnie działających pionów planowania i realizacji strategii marketingowych.
-
Rekrutacja odpowiednich pracowników marketingu – planowanie polityki zatrudnienia.
-
Ustalanie planów kariery oraz wynagrodzeń.
Rewitalizacja wizerunkowa istniejącej już inwestycji o spowolnionym procesie sprzedaży lub jej zupełnym zastoju.
-
Udoskonalanie lub zmiana strategii marketingowej stworzonej przez dewelopera, które nie przynoszą oczekiwanych efektów, blokując tym samym korzystny przepływ finansowy.
-
Zmiana potencjału istniejącej już inwestycji.
-
Określenie oraz targetowanie działań marketingowo – sprzedażowych na odpowiednią grupę zakupową, odpowiadającą nowemu potencjałowi inwestycji.
-
Rewitalizacja marki inwestycji, budowa jej rozpoznawalności (konkurencyjności) oraz kreowanie modeli zwiększających zaufanie klientów do marki.
Działania marketingowe na etapie planowania architektonicznego.
-
Określanie strategii marketingowej na etapie tworzenia projektu inwestycji.
-
Budowanie strategii marketingowych na etapie przeprojektowywania inwestycji w zależności od sytuacji rynkowej.
-
Przygotowanie wizualizacji inwestycji, budujących określony w strategii marketingowo-sprzedażowej potencjał.
-
Tworzenie modeli, wizualizacji, infrastruktury wokół inwestycji (parki, parkingi, place zabaw, całoroczne ogrody itp.) spójnych z planem marketingowym.
Skuteczna strategia marketingowa powinna tworzyć
w kliencie potrzebę posiadania nieruchomości
oraz ją zaspokajać!
Zakres usług.
Zakres usług marketingowych ustalany jest indywidualnie
w zależności od potrzeb firmy lub potencjału inwestycji.
Cena.
Inwestycja w strategie marketingową uzależniona jest m.in. od:
zakresu działań marketingowych, celów oraz potrzeb firmy.
Wartość marketingu określana jest zatem indywidualnie.
W celu ustalenia działań marketingowych lub w razie jakichkolwiek pytań,
prosimy o kontakt.
Zobacz również:


Arkadiusz Leszczyński
Trener biznesu. Coach.
telefon: +48889 69 45 17
e-mail: a.leszczynski@profesjonalnybroker.eu
„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
www.pbn-akademia.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.